Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 stycznia 2015

Szydełkowo



   Przez dłuższy czas 2014 roku zrobiłam sobie przerwę w "blogowaniu". W tym czasie  powstało kilka prac. Dzisiaj pokażę te wykonane szydełkiem. Skończyłam bieżnik, którego część już kiedyś pokazywałam.
 oraz zrobiłam drugi, który ma 180cm długości i ok 35cm szerokości. Oba powędrowały jako prezent do mojej koleżanki. Zdjęcia wykonane są przez obdarowaną w miejscu ich przeznaczenia.

Zrobiłam kilka łapek kuchennych



i kilka kołnierzyków

Prace wykonane innymi technikami pokażę przy następnej okazji.

Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. śliczne prace :) bieżniki świetnie się prezentują w nowym miejscu
    podoba mi się wzór łapek a kołnierzyki to piękna klasyka!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bieżniki, zazdroszczę Ci zdolności szydełkowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, śliczności zrobiłaś, super.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Elu po przerwie.Wspaniałe prace przez ten czas zrobiłaś i wydziergałaś .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje szydełkowe prace. Ten pierwszy bieżnik bardzo mi się podoba i kiedyś go robiłam ale poszedł na prezent i jakoś nie mogę zebrać się aby sobie taki zrobić:(. Łapki kuchenne bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda taki długi bieżnik na stole, kołnierzyki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace- drugi mi sie bardzo podoba i super łapki - pomysłowe , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace Elu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne, ale najbardziej spodobały mi się łapki - wspaniała ozdoba kuchni.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie urzekły kołnierzyki, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prace powstały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie, to kołnierzyki - bomba ! Przepiękne.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za wizytę i komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...